Gjestebok

Vi takker for alle innlegg til vår gjestebok!

Klikk her for å legge inn din hilsen.

Liv Elgheim (16.05.2010 kl.23:00)
Ønsker alle i Skudeneshavn Musikkorps en flott 17.mai! Vit at dere gleder mange denne dagen. Beste hilsen Liv Elgheim (NMF)

Bjarne (23.03.2009 kl.19:18)
Herligt!! Eg e glad for at det finnes et musikk-korps av dokkas kvalitet i Skudeneshavn!

Tore Østenstad (24.09.2008 kl.12:34)
Kjekt å se og høre at dere har et fungerende velspilt korps.

Håper det står like bra til med skolekorpset.

Nils J. Elingsen (02.07.2006 kl.19:32)
Kommer fra north dartmouth.ma.-us

sivert chr. haaland (16.06.2006 kl.15:44)
Kommer fra Stokka i Stavanger
Spiller i Skudenes Skolekorps (fra starten) også vikar i Skudeneshavn Musikkorps under et par Stevnereiser.
GRATULERER SÅ MYE TIL DERE ALLE PÅ 100-ÅRSDAGEN:I DAG 16/06/2006. Trommeslager.

Lillemor Måsvær Hovik (23.03.2006 kl.23:54)
Kommer fra Vikhammer
Spiller i Malvik Musikkorps
Som medlem i korpsmusikk fra like etter krigen og
fortsatt som medlem i MMK har jeg(- gjennom min kone som er født og oppvokst i Skudeneshavn ) et spesielt forhold til Skudeneshavn og derfor ønsker vi dere lykke til med jubileet!

Odd Magne Olsen (02.03.2006 kl.00:07)
Kommer fra Skudeneshavn
Spiller i tidl Skudeneshavn Musikkorps
ønsker dere tillykke med jubileumet og cd platen, håpe det blir flere,<og at det kan komme samleplater, dere er så gode nu, at jeg er kry av og ha vert med dere i 16 år, så <stå<på så blir dere best i landet.

Hilsen han som spilte sandnesgauk på
konserten i kopervikskinoen

Tormod Aadnesen (26.02.2006 kl.22:08)
Kommer fra Oslo
Hei på dere, og gratulerer med jubileum og fin hjemmeside.

Har hørt rykter om at jeg ikke står oppført som ofisielt medlem, men hever meg over bitterheten og ønsker dere lykke til med nye 100 år.

Hilsen vikartrommisen, en gang langt tilbake på 80-tallet.

paal haakonsen lindenskov (21.02.2006 kl.09:37)
Kommer fra Oslo
Spiller i Skudeneshavn musikkorps
Jeg husker med stor glede den tiden jeg selv var trompetist i korpset på 70-tallet. Da skolekorpset ble nedlagt fikk jeg som ung gutt (13-14 år) fortsette i voksenkorpset, og nest yngste mann var sikkert tredve år. Det var utrolig mye glede og spillopper, spesielt satt i scene av Syregjengen og Odd Olsen. Jeg husker da sistnevnte skulle spille på Sandnesfløyte(Gauk i et stykke med tittel fra en Klosterhave, fikk kjeft av dirigenten fordi han i stedet for å blåse i fløytetuten, sugde i den. Odd forklarte det hele med at han for anledningen hadde fylt Sandnesfløten med whisky i stedet for vann, og fortsatte med å slå på stortromme da Gauken var tom. Videre husker jeg hvor stresset vår gode dirigent Hagbart Lie kunne bli når korpset ikke lot seg samle i konsentrasjon fordi gutta på bakerste benk var opptatt med å diskutere kalvedrift. Med tanke på at vi skulle konkurrere med Kopervik Musikkorps som til overmål stilte med like strømper for at det hele skulle ta seg pent ut på podiet, kan man jo skjønne den gode Hagbart.
Jeg hilser med dette gamle medmusikanter og taker for gode minner !

Mvh Paal Haakonsen Lindenskov

Daniel Magnus Høines (12.02.2006 kl.17:20)
Kommer fra Skudeneshavn
Spiller i Skudeneshavn Musikkorps
Gratulerer med 100 års dagen! Flott at hundreåringen er sprek og oppegående og klarer seg uten annen stokk enn dirigentstokken. Vel blåst.

Oskar K. Bjørnstad (23.01.2006 kl.16:34)
Kommer fra Syre
Spiller i Skudeneshavn Musikkorps
Nå er gjesteboken åpen for å motta din hilsen. Vi gleder oss til å lese alle hilsnene som vil komme her etter hvert. Klikk på linken oppe på denne siden og legg inn din hilsen du også!

mvh
Oskar