logo Forside

Historikk

Takkekort fra 1973
1973

Dette er et bilde som er hentet fra et takkekort som Skudeneshavn Musikkorps laget i 1973. Bildet ble solgt for 25 kroner for å få inntekter til korpset. De som kjøpte kortet ble støttemedlemmer i korpset. Takk til Odd M. Olsen for informasjon om bildet.

Øverste rekke fra venstre: Therje Kristoffersen, Kristian Falnes, John Ludviksen, Jakob Bedringaas, Karl Ernst Endresen, Karl Falnes, Georg Breivik, Jan Håkonsen, Kåre Vilhelmsen
Midtre rekke fra venstre Kjell Magne Stien, Hanna Elisabeth Lie, Ole Halvor Stave, Ole Olsen, Dana Falnes, Erik Skådel, Alf Magne Thorshaug, Johannes Høines, Paul Næss, Sverre Kristian Gjestsen, Odd Magne Olsen. Ole Svendsen.
Foran fra venstre: Knut Syre, jakob C. Melhus, Marit Høines, Dirigent Hagbart Lie, Siv Langøen, Johannes Stave