Opptredner

CD-innspilling
16. -18. februar 2006

16. – 18 februar spilte vi inn CD. Plata er ment å gi et representativt bilde av korpset og musikken vi spiller. Vi håper at både vi og korpsvennene vil trives med resultatet. Om vi selv er noenlunde fornøyde med innspillingen, vil plata bli lagt ut for salg så snart redigering og produksjon er ferdig.

Bilder fra innspillingen på Salem

Foto: Karmøybladet

Odd Arild Larsen bygde høytalere for salg alt mens han gikk på Ungdomskolen. "Lyd" har lenge vært en livsstil for ham. Foruten å være profesjonell mikser ved alle typer arrangementer, har han i mange år arbeidet som teknikker i Radio 102. Som aktivt medlem i pinsemenigheten Salem, har han hatt anledning til å være med på utformingen av bygget med hensyn til lyd. På Karmøy er Larsens arbeid en garanti for kvalitet. Larsen er imøtekommende og serviceminded. Han har vært med på en rekke forskjellige typer CD-innspillinger. Skudeneshavn Musikkorps setter stor pris på å kunne nyttiggjøre seg hans kunnskaper og erfaring ved korpsets jubileums- CD og for å få bruke Salem som lokale for opptakene.